Przez to stwierdzenie należy rozumieć

Zadawać właściwe pytania znaczy wiele wiedzieć! Możemy wam to potem nawet posklejać, to dla nas nie ma żadnego znaczenia. Żyć to znaczy okazywać wdzięczność za słoneczny blask i miłość, za ciepło i czułość, których jest tak wiele w ludziach i rzeczach. Wyłania się z tego połączenia męskości, militaryzmu, seksualności, nacjonalizmu i religii nowy dla Polski psychiczny i polityczny fenomen? IPN jest czyrakiem dla tylnej części ciała, na której się najczęściej siedzi i to bardzo utrudnia siedzenie. Antoni, którego nie znałem wtedy, był studentem bodajże pierwszego roku historii, o ile dobrze wiem, ja go spotkałem na dziedzińcu Uniwersytetu, on mi się pod tym podpisał, poczym mi wygłosił pogadankę, jak to on jest zwolennikiem Che Guevary i Fidela Castro, jak ma pretensje do Chruszczowa, że wojny Stanom Zjednoczonym nie wytoczył, prawda, w czasie kryzysu kubańskiego, ale w zasadzie wtedy ja nie wiedz
iałem w ogóle kto to jest. Na to pytanie każdy z kredytobiorców musi sobie sam odpowiedzieć! Pierwsze skojarzenie nie bez powodu tak interesuje psychiatrów. Najczęstszą przyczyną naszych klęsk i sukcesów nie są inni ludzie, ale my sami.

Leave a Reply

